Autor: 021.rs

Novi Sad
05.06.2017.
09:17 > 10:29
Skoro dva meseca od stupanja na snagu odluke da se u nekoliko novosadskih ulica poveća ograničenje brzine kretanja vozila na 60 ili 70 km/h, na saobraćajnicama su se pojavili i saobraćajni znaci koji to dozvoljavaju.
  • Novosađanin

    11.06.2017 13:49
    @ hmm
    Hvala na info. Onda u redu, slažem se da je npr bul. Evrope širok i ravan odvojen od staza samo nek se pridržavaju tog ograničenja.
  • M

    08.06.2017 09:06
    Usteda je jednostavna stvar
    Iz Partizanske ulice treba, POD OBAVEZNO, IZMESTITI gradski saobracaj. Nikakve potrebe nema da "Temerinac" prolazi kroz tu ulicu. Moze da ide Sentandrejskim putem i da skrene kod Najlona. Em skracuje ukupnu distancu, em cemo svi koji ga koristimo ustedeti i do desetak minuta provedenih u autobusu svakog dana (tamo i nazad), em nece praviti guzvu u vec prebukiranoj ulici. Kada je guzva, autobus u toj ulici ume da provede i 10 i vise minuta. Nekoliko semafora, pa skretanje = CIST HOROR.

    Za one koji misle da je to nebitno.... 365 dana u godini x 10 minuta = 3650 minuta = 60+ sati = 2 dana i kusur sati, cemo godisnje provesti manje u autobusu. Isto toliko ce svaki autobus provesti manje u putu, isto toliko ce svaki autobus ustedeti goriva, isto toliko ce biti manje zagadjenje naseg vec zagadjenog grada... Ako sam preterao sa 10 minuta, a nisam, neka je i 5 minut usteda... Ogromna korist, a zaduzeni su gluvi i nezainteresovani.
  • hmm

    08.06.2017 08:04
    @novosađanin
    u istom članu u istom zakonu piše: "Izuzetno, na putu u naselju, čiji saobraćajno-tehnički elementi to omogućavaju, može da se saobraćajnim znakom dozvoli kretanje vozilom brzinom i do 80 km/h."
  • Neko Tamo

    08.06.2017 07:26
    Ogranicenje
    Kroz ceo grad treba uvesti ogranicenje brzine 80km/h to je najbolje resenje !
  • Novosađanin

    08.06.2017 00:58
    nema veze
    Samo me zanima pravna strana, kako su podzakonskim aktom povećali brzine na tim delovima kada su unutar naseljenog mesta gde je po zakonu ograničenje 50 km/h?
  • /

    07.06.2017 09:00
    /
    zadnjih nekoliko udesa u gradu vam je dobra ilustracija o smecu od ljudi koja zivi u ovom gradu a vi im povecavate brzinu
  • Teodosije III

    06.06.2017 22:51
    A mene danas uhvatili sa 72 na izlazu iz Hrtkovaca gde nema ni zgrada ni ljudi, put ravan pregledan i sada ce sudija da mi uzme dozvolu zbog debila koji odredjuju ogranicenja
  • Rade

    06.06.2017 14:10
    Ima pravo ovaj Brane pa naravno da treba postaviti bariere gde god su zgrade. A deca na igralistima uzduz bulavara sve dok ne uleti 1 auto pa ce staviti bariere i ograde
  • Branko

    06.06.2017 07:22
    Zivim na BUlevaru Evrope u svim normalnim zemljama postavi se anti zvucni zid prema zgradama a ne vi jos povecali brzinu ma dobro koji to inzinjeri prometnog univerziteta rade ove budalastine? Zar niste vozili po Sloveniji Austriji po gradu gde su 2 trake a ne 4 vi jos povecavate brzinu i buku. Naravno sa brzinom se povecava i izvor buke.
    JEdva cekam da odem jedva cekam ovo je sprdacina od infrastrukturalnih projekata. Sramite se arhitekti i struka.
  • Pametan predlog

    06.06.2017 02:49
    novi podvožnjak za kamione
    treba pod hitno da se uradi podvožnjak ispod pruge tj veza između Venizelosove (kod Agropanonke) i Bajči Žilinskog (pored Luke) što nije velika investicija da bi se izbegao totalni haos u delu Temerinska-Partizanska. Mora tako ljudi jer će nastati saobraćajna ludnica pogotovo kad se spuste veliki pljuskovi koji začas poplave podvožnjak u Temerinskoj.
  • biciklista

    05.06.2017 21:23
    nema, daj saobraćajcima da urade šta su zamislili, glavna zamisao je povećati i ubrzati protok motornih vozila. kao da živimo u sedamdesetim. komentatori su posebna priča. svi imaju po troje dece, svi vuku tonu robe, svi rade na 100 kilometara i moraju da imaju automobil i svima se žuri, svi treba da im se sklanjaju, a parkirali bi se u baštu kafića da mogu. pešaci treba da se penju na pasarele ili da se provlače kao miševi kroz tunele, biciklisti da voze u svoja četiri zida, na keju i sporednim ulicama, treba da se oblačimo kao cirkus za svaki slučaj... užas. sve automobile iz grada na periferiju. osim hitnih službi i javnog prevoza sve motorno na 3 km od centra proterati. tranzit svakako nema šta da traži u centru grada, ko ide van grada neka ode tamo po svoje vozilo, pa neka se voza gde treba.
  • Novosadjanin

    05.06.2017 20:09
    mozete koliko hocete povecati
    Moze se povecati koliko hoce dozvoljena brzina u Venizelosovoj kad iz iste ulazite u sklopu trazita kroz Novi Sad u Temerinsku preko semafora, pa skretanje u levo iz Temerinske u Partizansku. Cela podbara i salajka ce biti zagusene preko temerinske ulice, kad se otvori novi stari Zezeljev most i krene pun obim saobracaja. Novom Sadu fali obilaznica oko grada...Ostalo je sminka i povecanje brzine ce rezultovace ozbiljnim saobracajnim nesrecama.
  • Logika

    05.06.2017 20:09
    rajskog zivota
    Po toj logici onaj koji je vozio 110 sada moze da vozi 120
  • Drum

    05.06.2017 18:42
    @Zabole me
    Očigledno nemaš poštovanja prema drugima, nego si samo ti bitan! A sudeći po tome kako razmišljaš, rekao bih i da nisi neki vozač, jer nemaš izgleda ni reflekse pa se bojiš veće brzine od 50 km/h. Ne znam kako si položio vozački.

    A mnogo ste opasniji vi koji vozite 40, nego oni koji voze 60. Jer većinom oni koji voze po ograničenju ili iznad više obrate pažnju, nego oni koji se prepadnu. Koliko mi se samo puta desilo da naletim na takve izgubljene, koji ne znaju da li su došli il' su pošli, voze 30 na sat. Kad im ispadne neka nepredviđena situacija oni se izgube i ukipe u autu.

    Neko ko se vozi autom ne vozi se bezveze (mada ima i takvih, al' to nije sada tema), vozi se da što pre stigne od tačke A do B.
    To što su naši ljudi razmaženi pa treba drugi da paze na njih i voze 50 to je problem tih razmaženih.
    Saobraćajnice na kojima je povećana brzina su sasvim adekvatne za takvu brzinu. Tih 60 pa i 70 km/h i nije neka brzina.
    Prošao sam skoro celu Slavoniju, tamo je kroz sela ograničenje 70 km/h, samo ako je neko veće selo koje ima neku prometniju raskrsnicu, u blizini je škola, pijaca, tj. neki centar sela pa ima više ljudi, tu je 50 km/h.
    Ali zato u tim selima je put odvojen od pešačkih staza, travnatom površinom od par metara, na nekim mestima i kanal. Put je pregledan, nema postavljenih reklama i bilborda koji bi zaklanjali vidik.
  • маркеђани

    05.06.2017 18:33
    Ма да вам ја кажем: Новосађани возе као бабе!!! Нису навикли после 10 година да је град порастао!
  • Boro Čorbo

    05.06.2017 18:13
    Da li su ovi komentari protiv pešaka trolovanje? Imam utisak da je to neko većinsko mišljenje...
    VRLO JE NECOOL NE PUŠTATI PEŠAKE!!! Kada sam učio da vozim, instruktor je često koristio fraze, tipa..."Automobil je sredstvo kojim se izvršava teško krivično delo ubistva." ili "Kada sedneš u automobil, jednom nogom si u grobu, a drugom u zatvoru." Nemojte se momci zaješaliti...Msm, da li ste ostvarili taj ekstra-profit u toj dinamičnoj ekonomiji u kojoj mora da se leti automobilom po gradu? Pešak ima pravo da bude slabiji, odsutniji, dete...Pa zar i vozač nije pešak?!?!
  • smesno

    05.06.2017 18:05
    autobus
    Ti sto bi paralelno sa autobusom da ides, bolje ostani iza njega. A sto se tice ovih negativaca, najbolke da smanjimo brzinu na autoputu na 50 a po gradu na 30. Mozda ce im biti bolje
  • Maki

    05.06.2017 17:58
    Bezbednost
    Vazno da su postavili ogranicenje 70, a ulegnuce i rupa kod groblja ceo tocak da upadne, znaka za upozorenje nema, pa ti idi 70...
  • Smanjite gas pešaci

    05.06.2017 16:09
    Ljudi koji: nemaju kola, koji ne znaju da voze, misle da znaju da voze, a prelaze par hiljada kilometra godišnje, rade u Jp-ovima i imaju 100 kade, nikako da shvate da postoje i oni koji: rade u privatnom sektoru, rade 100 km od kuće u jednom pravcu, rade danas u jednom, sutra u drugom, prekosutra u trećem gradu... njima su i ove brzine male, s obzirom da je u pitanju periferija grada. Kao pešak uvek propuštam kola, lakše je stati meni od 78 kg, nego njemu od 1100 i kusur.Ako mi stanu, prvo sam u oblaku azbesta od kočionih pločica, posle u oblaku čađi od ubrzanja.
  • Bane

    05.06.2017 15:57
    Srž problema su stručnjaci koji decenijama rade na zagorcavanju života građanima Novog Sada koji guraju pešake da prelaze put na svakih 50m zato što nema planiranja i zoniranja nikakvog. Ako napraviš tranzit bulevar da odvadi nesretni bul Oslobođenja onda NE PRAVIŠ atraktivne stambene zgrade sa nesretnim ogromnim lokalima na samoj ivici bulevara! To znači da socijalizujes ljude na samom bulevaru i naravno da će ti trebati dva pešačka na 200m razdaljine i da će pored njih ljudi pretrcavati jer sa jedne strane puta sedi u kafani a sa druge ide u Univer da obavi kupovinu pa sa istim tim kesama pretrcava nazad. E to je problem!

    Stambene zgrade sa lokalima su idiotizam najveći. Ili se stanuje ili se radi posao nema 2 u 1 turbocino varijanta. Lepo se naprave shoping plaze kao u Fruskogorskoj sa svojim parking mestima i lokalima koji idu uzdus parkinga i to je to. I tako je s grupisano na jednom mestu vezano za socijalizaciju, posao ili kupovinu.

    Drugo, dugački i široki bulevari kao bul Evrope ne treba da imaju raskrsnice sa malim ulicama tipa Branka Bajića već se sve to rešava polukruznim otvorom na ostrvu ako treba da predjete u drugi smer. E takvih otvora na bul Evrope može da se napravi jedno šest od kružnog toka do kružnog toka i nema potrebe za semaforima i raskrsnicama.
  • @Zabole me

    05.06.2017 15:51
    Ti si se malo (neuspesno) nasalio, ali cinjenica jeste da nesigurni vozaci koji voze mnogo ispod normalne brzine predstavljaju opasnost u saobracaju, cesto i vecu od onih koji bahato jure, a Novi Sad ih je prepun.
  • /

    05.06.2017 15:22
    /
    ja cu po starom-paralelno sa autobusom a ovaj iza neka se beci koliko vole
  • PESAK

    05.06.2017 15:11
    SILNICI
    Svima vama koji zagovarate velike brzine, silni ste i mocni a bezobrazni i bahati do bola a o prostakluku necu ni da govorim zelim da stignete do prve bandere.Izvolite udarajte minuse i pustajte muziku da rastura trista na sat.
  • Rade

    05.06.2017 14:15
    @neko tamo
    Tebi je ocigledno mesto pod kljucem a ne u kolima pitao bih te da neko brisacima sklanja sa soferke nekog tvog .
  • Zabole me

    05.06.2017 13:51
    Ja ću i dalje voziti 50 na sat, možda i 40, onako, čisto iz inata da se nervira sirotinja.
  • @neko tamo

    05.06.2017 13:29
    nadam se
    ..da ce te spaklom strugati odnekud, ali samo tebe!
  • Marko

    05.06.2017 13:06
    ...
    Na ovim saobraćajnicama se vozi minimum 100 km/h i to ne može da reši periodično pojavljivanje policije sa radarom, već jedino postavljanje sistema nadzora na putevima kao što je mađarski Traffipax itd. Znam po sebi da učestalije prilagođavam brzinu kada nisam siguran da li me neko "snima", dok u ulicama u kojima sigurno nema policije uvek po inerciji požurim. U suprotnom ćemo imati i ablendovanja, Viber grupe za dojavu radara, dojave na Radio S itd.
  • Neko Tamo

    05.06.2017 12:40
    @Prle
    I treba gradjane na pasarele tuda. Prednost svakako imamo mi koji tuda idemo 100+ km/h. I svaki put jedno te isto pricam... Zbog cega ce na tranzitnoj saobracajnici poput Bulevara Evrope pesacki prelazi ?? Ako vec vlast nije sposobna da izgradi tranzitnu saobracajnicu kako treba onda mi gradjani treba da se ponasamo onako kako mislimo da je najbolje, u mom slucaju ja tuda idem 100 na sat pa nek kroci koji pesak ako sme. Dakle naravoucenije: 100 na sat i pali brisace, pesake ko sisa.
  • /

    05.06.2017 12:26
    /
    a biciklisti ovo podrzavaju?
  • Radisa

    05.06.2017 12:24
    Realno
    treba samo vratiti na 60 svuda u gradu jer se sva vozila muce sa ovih 60 niti je za 3 niti za 4,a ovo 70 je glupost onda bolje da su stavili 80 kao na mostu slobode ako su procenili da na tim donicama veca brzina nece ugroziti bezbednost.
  • jatzans

    05.06.2017 12:19
    Ne dramite bespotrebno. Odlična je odluka. Te ulice su svakako ulice u kojima je potpuno besmisleno voziti 50 na sat. A policija i sud nek rade svoj posao.
  • Drum

    05.06.2017 11:59
    Konačno neki pametan potez u oblasti saobraćaja.

    Važnije gradske saobraćajnice i treba da imaju veću brzinu.

    @Prle, pa i treba ili pasarele ili podzemne prolaze. Ja koliko sam video u svim većim gradovima na saobraćajnicama koje imaju veliki protok vozila su napravljeni denivelisani pešački prelazi. Nisu ispresecani na svakih 100-150 m sa pešačkim prelazom.

    Samo kod nas bi pešaci da mogu preći gde im se hoće.
    Kada sam bio u Španiji, nahodao sam se do pešačkog, jer auta šinjaju konstanto.
    U Segedinu takođe, nemaju pešačke na 150 m, a slabo sam koga video da prelazi van pešačkog.
  • Vladan

    05.06.2017 11:37
    Zasto vlast u gradu uopste ne prica o pasarelama, novim podzemnim prolazima i ogradama?? Pravi semafori za skretanje ulevo na raskrsnicama a ne izmisljeno "uslovno" levo sto ne postoji nigde u svetu osim u ovom gradu?
  • Ovdašnji

    05.06.2017 11:10
    Ljudi pobijeni - niko kažnjen
    Valjalo bi povećati brzinu oko zgrada, u kvartovima na 80 km/h.
    Jer, realno tako i voze. Sad kad vide ova povećanja, voziće i 100.
    Što da ne? Policije ionako nema, a decu su već po Srbiji počeli da vuku kolima, ne zaustavljajući se. Ako imaju novca za dobar auto, da ga registruju - imaće i za sudije i advokate.
    Kao što smo već na tolikim mnogoborojnim primerima u poslednjih 5 godina imali prilike da vidimo.
    Ljudi pobijeni - niko kažnjen.
  • Prle

    05.06.2017 11:07
    "brže bolje"
    Da brže stignu političari do prigradskin naselja, ako nekog pregaze nije im bitno. Građane će uskoro popeti na pasarele, jer smetaju dok jure. Zaboravilo se ko ima prednost u gradu.
    Stanovnik tog naselja , a ne šabani koji bi da projure sa 100 na sat.
  • Seka Persa

    05.06.2017 11:01
    Interesantno bi bilo videti da li će to usporiti (!!!) saobraćaj!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna